سطح کراتینین کاهش یافته 3.8-2.9، به چه معناست؟
نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین کاهش یافته 3.8-2.9، به چه معناستسطح کراتینین کاهش یافته 3.8-2.9، به چه معناست؟

سطح کراتینین کاهش یافته 3.8-2.9، به چه معناست؟ همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین یکی از شاخص های بیماری کلیوی است که سطح کراتینین سرم بالا است، به این معنی که بیماری کلیوی بدتر خواهد شد. اما به محض کاهش سطح کراتینین آن را به معنای بیماری بهبود خواهد یافت؟

چه کاری می تواند ما می دانیم که اگر سطح کراتینین به 2.9 کاهش یافته است از 3.8؟

پس از کاهش در کراتینین سرم 3.8-2.9، شما باید کنترل بر حفظ آن، آن است که اگر پایدار، حتی پایین تر از 2.9، که ممکن است نشان می دهد بیماری خود را به خوبی می گذرد، در صورتی که سطح کراتینین افزایش دوباره، این بدان معنی شما را به مراحل بیشتر برای کنترل بیماری خود را. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از روش های موثر برای درمان بیماری های کلیوی، می تواند سطح کراتینین بالا کاهش دهد، بهبود عملکرد کلیه است.

میکرو چینی پزشکی چیست؟

نکته کلیدی برای درمان سطوح بالای کراتینین در نارسایی کلیوی به بهبود عملکرد کلیه. تنها زمانی که عملکرد کلیه است بهبود زائد در خون می تواند زمان نمایش و یک سطح کراتینین بالا ممکن است اساسا کاهش می یابد.

Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی به عنوان یک نوآوری طب چینی سنتی (TCM) خارج شده است استفاده می شود. توسط خرد کردن این گیاهان را به پودر و قرار دادن آنها در جای کلیه مواد تشکیل دهنده فعال در ضایعات کلیوی طور مستقیم از طریق نفوذ قرار می گیرند.

چهار توابع اساسی وجود دارد، آنها گشاد شدن عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ترومبوز. با این درمان، برخی از سلول ممکن است تعمیر و عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: